10.5.07

muunnelmia

Eilen keskiviikkona oli taas muunnelma muunnelmista. Yleisöä oli reilusti. Monesti se on mukavampaa silloin kun yleisöä piisaa. Tätä ei ole tarvinnut turhan vajaille saleille esittääkään. Yleisölle itselleen lienee helpompaa reagoida asioihin kun väkeä on enemmän; saa kuulua joukkoon.

Minä olen itsestäni ylpeä ja sydämeni väräjää innosta!!! Olen saanut nuotteja paperille! Ne näyttävät, minun silmääni ainakin, ihan oikeilta nuoteilta. Olen tehnyt kesän näytelmää varten kuorobiiseja ja onnistunut lopulta laittamaan niitä myös paperille. Sydämeni väräjöinti johtaa aiheesta, että olen luullut -ja sitä kautta melkein oppinut uskomaan, etten osaa moista tointa hoitaa. Kyllä nyt on aivot kuplien myönnyttävä uskomaan oppaita, jotka sanovat, että itseensä täytyy uskoa. Ja jos sanookin: en osaa, niin muistaa lisätä perään: vielä, mutta voin oppia!

Ei kommentteja: