29.4.07

Hei, Olen kuin Arvi Lind


...Näin sanoi minulle julkkiskone.

Sitä on niin ihastunut erilaisiin koneisiin Teatterikoneistumisen myötä, että julkkiskonettakin oli testattava. Ja onpa tullut seurattua punakoneen kulkuakin yllättävän tiviisti. Ja muita moskovassa mellastavia joukkueita. Jostakin ihmeen syystä...?
Aiemmin mainittu Kadonnut laulu löytyi, ja katosi uudestaan. Oli melkoinen meininki kun se vajaat sata lasta oli salissa ja pääsi ääneen ehdottamaan ideoitaan laulun kuluksi. Hieno laulu syntyi! Hyvin se meni ja oli siellä oppimisen paikkojakin, olihan se ensimmäinen kerta kun sitä testattiin. Esityksen jälkeen lappu, jolla laulu oli pääsi oudosti katoamaan johonkin.
Vappu lähenee. Ja sitä myötä kaupunginteatterin ison näyttämön viimeinen esitys tältä keväältä. Viimeinen Cabarét. Sitten menee iso näyttämö remonttiin. Saa sitten syksyllä nähdä, että mitä siellä on siihen mennessä tehty.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onnea arviudesta!
Minä jouduin Merikukka Forsiukseksi!

Anonyymi kirjoitti...

Mie olin Tanja Poutiainen :o.

Anonyymi kirjoitti...

Hannele Lauri kuittaa!!! :)

Anonyymi kirjoitti...

Minäpä olinkin Katri Helena, joten skandaaleja on meistä kummastakaan turha odottaa lehdistä lukevansa

Annu kirjoitti...

Minäkin olin Tanja Poutiainen,vaikka sukupuolella ei ollut väliä ja kähmin alaikäisiä.

Anonyymi kirjoitti...

Elämä Aku Louhimiehenäkin voisi olla ihan hauskaa...