16.2.07

Olen oikea taiteilija!

Uskomatonta! Äsken tipahti postista Keski-Suomen taidetoimikunnalta kirjekuori, jossa oli nimeni kuoressa. Avasin kuoren kädet täristen ja kyllä, minulle on myönnetty apuraha! 1500 euroa työskentelyapurahaa! Minä olen siis vakavasti otettava taiteilija, koska minun työtäni pidetään apurahan arvoisena. Koulutus ja vuosien ilmainen työ ei ole mennyt hukkaan! Olen TAITEILIJA! Tämä on myös kunnianosoitus Teatterikoneelle ja työlle, jota teemme. Hienoa.

(Pieni kyynisyys nostaa varovasti päätään ja naureskelee, että tuolla summalla ei saa edes kahta vuokraa maksettua, mutta hiljennän sen riemukiljahtelulla.)

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tämä lämmittää kovasti tuottajan sydäntä. Ja kukkaroa :D

Anonyymi kirjoitti...

Onneksi olkoon vaan apurahasta ja myöhästyneet ystävänpäivätoivotukset koko koneelle :) Mainio ajatus tämä tämmönen blogi. Mikkeli on eristänyt minut miltei kaikesta sosiaalisesta elämästä teatterin kanssa, joten on kiva edes lukea siitä. Mukavaa talven jatkoa :)

Emmi

Anonyymi kirjoitti...

O N N E A taiteilijalle!
Äläkä rupea kyynistelemään, kyllä se on iso raha! Ja erinomainen arvostuksenosoitus.

Anu-Anette kirjoitti...

Terrvehdys Turuuuuust!
Ja onneaonneaonnea vaan apurahasta, on hienoa että saat työstäsi välillä tuonkin laista tunnustusta. Mie oon täällä painanut hommia jo kolme päivää yötämyöten..jos nyt sitten vloppuna saisi nukkua!

Annu kirjoitti...

Kiitos kiitoksista! Kiva kuulla ihmisistä tätäkin kautta. Olen edelleen hämmentynyt tästä virtuaalimaailmasta!